saratilling.blogg.se

Utomhusevent

Kategori: Crossfit, Komma i form, Löpning, Mammamage, Styrkelyft, Styrketräning, Tilling Träning & Livskraft, Tyngdlyftning

foto HD
 
Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar mitt jobb. Jag läggerner otroligt mycket tid och energi på att det ska bli bra. Tilling Träning och Livskraft är min egen lilla bebis som växer för varje år som går. 
 
Jag startade i Ramlösa för drygt 4 år sedan. Då med utepass där man fick anmäla sig på Facebook. 2 pass i veckan hade vi då. Vi körde utomhus det första året. I regn och rusk. Inget stoppade oss. Det var tider det.
 
foto HD
 
Idag har jag en lokal på Råå, men flyttar snart till Berga. 324 kvm ska bli mitt. Träningsytan blir mer än dubbelt så stor som jag har idag och redskapen kommer bli fler. Jag ska  inte heller bara rikta in mig på bara mammor. Nu blir det KVINNAN som kommer stå i fokus. Även de utan barn är alltså välkomna. 
 
Jag och mina coacher hade idag ett utomhusevent. Inte lika många dök upp som förra gången, men det blev riktigt lyckat ändå. Kallt som attan, men jag VET att kvinnorna inte frös. Vi körde BURPEEMANIAC och redan efter uppvärmningen blev de rosiga om kinderna.
 
foto HD
 
Nu pausar vi dessa event över vintern, men ni kan lätt räkna med att de kommer till våren igen. Vi måste ju hinna med något mer innan vi flyttar från Råå. 3/3 ska invigningen vara för det nya stället. Om ni bara visste hur mycket jag längtar. 
 
2018. Fatta va fett vi ska ha!!!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här: