saratilling.blogg.se

Utekväll

Kategori: Allmänt babbel

Jag fick ett ryck igår och bestämde mig för att gå ut. Jag kände inte för något stort galej utan ville mest dricka lite skumpa och ta ett glas på stan. Det blev visst lite mer än så..
 
 
Lördagen började med en halv dags jobb som vanligt och därefter storstädning av lägenheten. Jises vad den såg ut efter kidsen har varit här en vecka. Jag har som regel att inte lägga tid på städning när de är här då det finns så mycket annat roligare att göra.  Sen blev det en sväng på stan med Carolina. En fika på Espresso house sitter aldrig fel. Hittade dessutom ett linne jag ville ha på mig på kvällen.
 
Carolina följde med mig hem direkt efter. Gud så kul vi hade. Vi gjorde galna saker och skrattade tills vi kiknade
 
 
Oh ja.. Den flaskan tömdes. Så även en flaska rosé. Och jag som aldrig dricker!!
 
 
 
Det blev Tivoli. Man får passa på nu innan stället stängs ner. Känns konstigt. Så många minnen jag har därifrån. Så mycket hångel och ragg. Vi får la hoppas det dyker upp ett "nytt" Tivoli.
 
Vi hade så satans kul. Drack slippery nipple och skumpa och blev rätt så dragna. Faktiskt längesen jag hade så kul. Det kom ett oväntat besök som fällde benen på mig. Var inte riktigt beredd. Fan! 
 
Hemma vid halv 3 efter jag lyckats pruta till mig ett bra pris på en taxi. Jag var duktig och drack resorb och vaknade av mig själv halv 7. Kan aldrig sova när jag är full. Som tur var mådde jag inte dåligt. Å andra sidan var jag nog rätt så bra dragen fortfarande. Vad ska man på shotarna att göra egentligen?
 
Har jobbat idag. Först ett utomhusevent för 21 glada kvinnor och sen en pt-kund. Sista gången jag jobbar efter utekväll säger jag bara. VAD tänkte jag med?
 
Sovit 2 h och nu ska jag hoppa ner i sängen igen med en film. Det blir mys resten av kvällen. Ett besök till maxi också. Måste ha glass. Punkt
Kommentera inlägget här: