saratilling.blogg.se

Vatten, vatten. Bara vanligt vatten

Kategori: Tips från Sara

Jag har svårt att få i mig och barnen vätska. Jag slarvar och kommer på det för sent. Jag får ont i huvudet och barnen blir gnälliga. 
Dock har det blivit väldigt mycket bättre sen jag köpte snygga flaskor som alltid får stå framme. Det lockar både mig och barnen att dricka av någon anledning
(null)

Jag har köpt varsin Klean Kanteen (Dixies syns ej på bild) från Lapland Eco Store. 532 ml till barnen och 592 ml till mig. Min är thermos medans barnen bara är rostfritt stål. 
Först ångrade jag att jag köpte så stor flaska till Pim, men hon har kunnat hålla i den från första stund och dricker riktigt bra ur den. Perfekta att ha med på våra utflykter. 

Sen att de är sjukt snygga är ju en fet bonus
Kommentera inlägget här: