saratilling.blogg.se

Ut på tur

Kategori: Flickorna, Hiking

Jag fick med alla kidsen till slut. Och Stickan så klart. Wilda fick även kompis på besök, men har jag bestämt att vi aka ut på tur. Ja, då ska vi banne mig det

(null)
min lilla lurvboll njöt

Vi började med att fika. Lika bra att höja energidepåerna innan. Nötter, Propud och kanelgifflar

(null)
Propud var godare tydligen

Vi pratade med en tjej som satt och grillade. Såg så mysigt ut. Det ska vi göra så småningom tänker jag. Grilla korv på pinne

(null)

(null)

Vi klättrade på stenar och stubbar och hängde upp och ner i träd. Pim tog varje chans och fick och klättrade hon med. Lika bra att vänja ungen. 

Jag har aldrig varit i Bruces skog. Får åka dig och utforska ordentligt med Stickan någon dag

(null)

Kompisen har åkt hem, Pim sover och de stora kollar film. Jag har kraschat på soffan. Helt slut. Jobbat 13 dagar på rad och är ledig först nästa söndag. Har bestämt mig för att inte öppna mailen idag. Jepp, ni får snällt vänta. Me need me-time

(null)

Kommentera inlägget här: