saratilling.blogg.se

Sunday mood

Kategori: Allmänt babbel

Igår gick jag i mysisar i princip hela dagen. Inte så poppis hos alla, men det skiter jag fullständigt i. Till det mina yllestrumpor och en gossig kofta. Eller så gjorde jag som Pim och gick näck på överkroppen. Vi dansar rundor så pass mycket att vi blir svettiga och då åker kläderna av
 
sunday is funday
 
Jag undrar ibland om man ser in från gatan. Eller nä.. Där ljög jag. Jag bryr mig faktiskt inte ett skit. Ha de aldrig sett en halvnäck brud förut så är det på tiden.
 
Jag tycker det är viktigt att barnen får se mig utan kläder. Det ska inte vara något konstigt.
Nej, jag fotar mig inte framför spegeln då de ser på.
Det är ju bara en kropp!
 
Jag trivs väldigt bra med mig själv för tillfället. Tappat en jäkla massa muskler, men det är liksom inte det viktigaste här i livet längre. Jag är helt lagom stark och jag är frisk. Förutom en knasig rygg. Min mage som alltid varit bananas mår hur bra som helst. Jag har mat på bordet och tak över huvudet. En hund och 3 underbara flickor.
 
När man tänker på det så spelar det ytliga lite mindre roll...
 
Kommentera inlägget här: