saratilling.blogg.se

Spa Piacente

Kategori: Tips från Sara

Idag var det dags att skämma bort mina coacher lite. Det är ett härligt gäng jag jobbar med och jag ville ge dem något speciellt. Därför drog vi på SPA

(null)

Vi började med lunch där vi planerade allt inför 2018. Jäklar vad det kommer bli bra alltså!!! 

(null)

Vi fick badrock, handduk och tofflor vid ankomst och traskade in på avdelningen. Vi hade allt för oss själva i 3 timmar. Vi började med en liten ansiktsbehandling på oss själva och hoppade sedan ner i bubbelpoolen. Självklart gav vi varandra massage. Har man två massörer med sig är det liksom givet

(null)

När vi kände oss riktigt varma hoppade vi ut i det varma badet utanför. Så jäkla nice att gå från den kalla luften rakt ner i värmen. Jag som inte direkt tycker om att bada gillade verkligen detta då jag för en gång skull kunde andas. 


(null)

Kan varmt rekommendera Spa Piacente i Borstahusen
Kommentera inlägget här: