saratilling.blogg.se

Säljes för en krona

Kategori: Flickorna

Att jobba är rena rama semestern mot att vara hemma med Pim just nu. Min magkänsla säger att det är något som inte stämmer. Trött, ingen aptit, gnällig, vill vara i famnen. Visst att det kan vara ett bakslag från allt det här med separationen, men det känns mer än så. Kan inte riktigt förklara dock
 
 
Hur mycket jag än lider med henne får hon mig att bli mer gråhårig än jag redan är. Jag kan inte bära henne. Min rygg pallar inte och ligga ner på soffan vill hon bara kortare stunder. 
Hon verkar fumlig. Tappar balansen. Trillar. Kan ju bli så när de växer iofs.
 
Är jag bara nojig??
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Paulina säger:
    2017-11-05 | 21:43:32
    Bloggadress: http://86kvadrat.blogspot.se

    Det låter precis som Ellen varit i omgångar. Då har det varit tänder som varit på G eller spruckit igenom. Det med balansen har hon också haft. Hon har liksom backat i utvecklingen rent motoriskt och varit ostadig. Tror inte du behöver vara nojig men kan du inte höra med BVC om du är orolig?

    Svar: Tack för lite lugnande ord
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: