saratilling.blogg.se

Lundhags Traverse Ws Pants

Kategori: Hiking

Nu när jag är ute och går så pass mycket som jag gör kände jag att det är dags att köpa ett par ordentliga byxor. För mig är det otroligt viktigt att de är sköna och att jag kan röra mig fritt i dem. Är jag ute med barnen ska jag kunna klättra och krypa fritt utan att bli hindrad av ett par orörliga byxor. Som faktiskt många skalbyxor är.
 
Så jag åkte till två butiker och testade och testade och testade. Jag såg väldigt rolig ut tror vet jag. Körde värsta träningspasset utanför provrummen. Till slut fastnade jag för ett par från Lundhags
 
 
 
Traverse Ws Pants. Jag var mellan storlek 36 och 38, men tänkte att det var bättre med en storlek för stora och sätter hellre ett skärp i midjan om de nu skulle töja sig eller jag av någon anledning blir mindre.
 
Visst är de snygga??
 
Nästa steg blir en bra jacka. Underställ har jag redan som jag inte hunnit testa. 
 
Vi ses i skogarna....
 
 
Kommentera inlägget här: