saratilling.blogg.se

Jag lyssnade

Kategori: En del av mig

Jag tror många av er har märkt att jag varit lite sliten på sistone. Trött liksom. Sen blev jag dessutom förkyld i måndags och blev ännu tröttare. 

Jag har kört på detta år och det är något jag själv bestämt. Jag hade verkligen inte behövt byta lokal mitt i allt. Jag hade kunnat nöja mig och inte jobba 60 h i veckan. Jag hade klarat mig bra ändå, men jag kan ju för bövelen aldrig riktigt nöja mig. Jag vill ha mer. Större utmaningar. Fler problem som jag kan lösa. 
Ibland undrar jag vad det är för fel på mig

(null)

I onsdags kväll kände jag att jag måste bromsa och jag gjorde något jag aldrig gjort förut. Jag avbokade alla pass och kunder i 3 dagar framåt. Det tog emot. Jävligt mycket, men jag visste att jag var tvungen. Jag orkade inte kämpa för att hålla ihop några dagar till. Jag behövde bara vara

Så jag gjorde det och idag känner jag mig som en ny människa. 
Tack alla för era fina ord och för er förståelse. 

KOMMENTARER:

  • DeweyFresy säger:
    2023-05-08 | 10:38:33

    Affordable Handyman Services for a Hassle-Free Home Maintenance Experience [url=https://www.themehorse.com/support-forum/users/florentine55850] Tiling services...[/url]

  • FrankOccuh säger:
    2023-06-11 | 04:06:09

    As certified Corgi plumbers, we adhere to strict safety standards and deliver high-quality plumbing services. [url=https://movieo.me/users/axel_sanchez61-hmzysl]More info!..[/url]

Kommentera inlägget här: