saratilling.blogg.se

Jag är trött

Kategori: Tilling Träning & Livskraft

Det börjar märkas att jag ligger back. Denna vecka när jag inte haft barnen har jag sovit 9 h i sträck och ändå vaknat trött. Visst, jag jobbar 10 h om dagen plus, men det borde inte påverka så pass mycket

(null)

Jag vet att det kommer lugna ner sig i december och i början av januari så jag kämpar på. Då ska jag gör allt jag kan för att ta det lite chill för när det väl närmar sig invigningen av det nya stället kommer jag behöva jobba röven av mig. 


KOMMENTARER:

  • Puk / KaosCo.se säger:
    2017-11-16 | 09:00:39

    Du kanske inte sover så bra som du tror om du vaknar trött? Ryggen kanske gör ont, många tankar som snurrar eller sängen är för mjuk/hård?!
    Kram, Puk

  • Puk / KaosCo.se säger:
    2017-11-16 | 09:00:40

    Du kanske inte sover så bra som du tror om du vaknar trött? Ryggen kanske gör ont, många tankar som snurrar eller sängen är för mjuk/hård?!
    Kram, Puk

    Svar: Så klart att du har rätt. Som vanligt
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: