saratilling.blogg.se

Är det verkligen ok??

Kategori: Flickorna

Är det verkligen ok att ta till paddan för att få barnet dit man vill??

Lätt!!

För tillfället är Pim så jäkla kass med maten och allt kastas runt eller klenas in i håret. Så fort jag sätter på youtube med några söta katter som springer runt äter ungen
(null)

För några år sedan skulle jag aldrig göra detta. Då skulle jag heller aldrig ge halvfabrikat. Jag slet sönder mig själv för att barnen skulle få det "bästa". Sen är ju frågan vad som egentligen är bäst?

Jag tycker att alla får göra det som passar bäst för var och en och jag lägger ingen värdering i hur det görs. Lyckliga barn -> lyckliga föräldrar. 


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-11-05 | 12:38:49

    Loe matvägrar rätt mycket sen magsjukan, kanske ska prova ditt knep! :)

    Svar: Hoppas det funkar..
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: