saratilling.blogg.se

Pim 11 månader

Kategori: Allmänt babbel

1 månad till den stora dagen. Galet! Men helt jäkla underbart. Denna unge alltså


Första tanden har äntligen tittat fram. En där nere. Det har varit relativt smärtfritt får jag nog säga ändå. Lite gnälligt emellanåt, men det kan jag stå ut med. 


Och hör och häpna. Ungen har slutat amma!!! Hon visade mindre intresse och ville mest ha mig som snutte. Detta firade vi med att sova mellan 1 och 7 inatt. Woop woop

Med maten går det sådär. Det går ner lite kött och majs och en sorts smoothie, men det blir bättre hela tiden så jag har hopp. 


Sover gör hon som hon gjort från början. Äter 1-3 gånger per natt. Hon sov dock från 1-7 inatt utan mat så jag hoppas att det blir bättre nu när hon slutat amma

Hon har börjat ställa sig upp på knä mot saker och intar krypställning titt som tätt, men krypa vill hon icke. Vi tar det sen helt enkelt. 


Fortfarande sjukt social och jag kan lämna henne med de andra mammorna och barnen medan jag är där nere och masserar. Bådar gott inför inskolningen. 

Hennes favoritsyssla just nu är att kasta saker. Speciellt ut genom kattluckan. Vi hittar allt möjligt ute på trappen

Gunga tyckte hon var skitkul så det har jag lovat henne i helgen. Bada kan hon också göra hur länge som helst. 


Byta blöja på henne är ett träningspass. Vill icke ligga stilla, men vad gör det om hundra år

Älskar dig min lille skit

Kommentera inlägget här: