saratilling.blogg.se

Jag gör inget annat än att äta

Kategori: Pim 0-3 månander

Känns det som...
 
Jag blir aldrig riktigt mätt. Jag visste ju att det skulle bli så här, men när jag är gravid och knappt kan äta är det svårt att förstå att det ska bli totalt tvärtom. Problemet är också att jag tröttnar på just det jag äter. Annars hade det ju bara varit att fylla tallriken två gånger, men det går inte för sig. Jag kan äta en stor portion kyckling och samtidigt bli sugen på kött. Helt galet!
 
bananröra med kasein kladdkaka, jordgubbar, solrosfrön och pumpa kärnor
gårdagens rester av kycklig och ris stekt med ägg, macka med skinka och en stor sallad med aioli
 en STOR kycklingsallad med massa oliver och fetaost
 
Jag antar att det är Pim som orsakar detta. Idag har hon verkligen ätit skiten ur mig rent ut sagt. Även inatt var hon väldigt sugen på tutte. Och just nu är hon inte alls glad. Bäst att avbryta och byta av pappan i huset tror jag
 
Kommentera inlägget här: