saratilling.blogg.se

Första kvällen nära

Kategori: Flickorna, Pim 0-3 månander

Nu ikväll ville Pim vara riktigt nära. Bara mammas famn passade, men så löne jag får sitta ner är jag rätt så nöjd. Att gå runt och gunga och hoppa. Nej, sånt där pallar jag inte med minsann


Kan ju iofs vara att hon blev lite sur för att jag väckte henne. Ungen har sovit i princip hela dagen och jag vill faktiskt få sova inatt så då är jag lite grym och petar lite extra på henne. 

Vi har för övrigt varit på ett äventyrsbad i Landskrona idag. Wilda och Dixie älskar sånt där. De kan bada i timmar. Jag var glad att jag slapp. Jon var mindre glad 


Kan meddela att kidsen däckade 20.30 idag. De har även fått sin efterlängtade studsmatta som de hoppar på nonstop. Snacka om att deras förbränning gått upp. De äter oss ur huset. Tur de börjar på förskolan nästa vecka. 

Nu bingen för mig och Pim. Imorgon väntar hopptävling på ridskolan. Som Wilda  längtat 
Kommentera inlägget här: