saratilling.blogg.se

Det står bra till

Kategori: Pim 0-3 månander

Jag ska försöka blogga lite om den första tiden med lillan. Man glömmer så fort och jag tycker det är riktigt kul att kunna läsa om både Wilda och Dixie när de var små i den gamla bloggen http://blogg.alltforforaldrar.se/saratilling/
 


Vi kom hem igår vid 4 på eftermiddagen. Jag kände att jag ville stanna lite längre denna gång för att hinna landa ordentligt. Jon och flickorna kom och hämtade mig 
 
 
Väl hemma kom barnen med presenter till mig. Ljus och servetter. De hade själva valt. Har aldrig blivit så glad för just det. 
 
Efter en stund kom farmor och Izza på besök. Jag fick världens ginaste morgonrock i födelsedagspresent och alla flickorna fick fina klänningar
 
 
Vi skålade i champagne och mös i soffan i lång stund. Pim sov sig igenom hela besöket vilket inte var uppskattat av varken farmor eller Izza. 
 
De stora flickorna var trötta och gick upp på rummet redan kl 19. Jag matade Pim och Jon dukade fram sushin på bordet. Vi fick äta i lugn och ro och det var så tyst så tyst. 
 
Vid 22 däckade jag och Pim tillsammans. Natten har varit bra. Mjölken rann till vid 4 och när hon väl blev mätt så sov hon 3 h i sträck. Det bådar gott. Däremot är hon väldigt fisig. Vet inte om det är positivt eller ej. Fast så länge det kommer ut så
 




KOMMENTARER:

  • Johanna - Livet vid havet säger:
    2016-05-02 | 21:12:52
    Bloggadress: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

    Alltså, jag blir sååå bebissjuk! Längtar ju inte mindre när man ser dina inlägg! Sen älskar jag hennes namn! Udda & häftigt! Kram

    Svar: Tiden går fort. Snart har du din lilla bebis hos dig
    Tack. Bestämde mig direkt när jag tog namnet i min mun
    Kram
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: