saratilling.blogg.se

Från mage till rygg

Kategori: Allmänt babbel, Pim 0-3 månander

Idag hände det. Ungen rullade över. Flera gånger dessutom. Hon har varit på gång ett tag nu, men idag knäckte hon koden

Jag har haft en helt underbar dag. Först träning med ett riktigt roligt pass. Sen fick jag äta lunch i lugn och ro då de stora barnen var hos kompis och Pim satt och käkade på sina händer.

Därefter fick jag besök av världens roligaste Ingha. Shit va jag gillar den bruden

När vi hade käkat en massa raw food bollar och snackat skiten ur varandra (bokstavligen talat) stack jag och familjen till farfar och farmor Åsas koloni. Och tro det eller ej. Molnen skimrade sig och solen kikade fram. Det blev en riktigt fin kväll minsann

Käkade riktigt god grillad mat. De har verkligen talang för det där. Pricken över i:et var pavlovan efteråt.

Nu packar vi det sista inför semestern. Äntligen ska vi åka till vårt älskade Öland

Kommentera inlägget här: