saratilling.blogg.se

Att njuta av bara varandra 💖

Kategori: Resa

Det Ă€r viktigt. Glöm inte bort varandra i vardagen med ungar, jobb, handling, stĂ€dning och allt annat som "mĂ„ste" göras. 

Jag och Jon Äker alltid pÄ en love-weekend 2 gÄnger per Är. UTAN barn. Oftast i mars/april och september/oktober. Detta Är kommer jag vara höggravid dÄ och passade i stÀllet pÄ att ta det i samband med vÄr bröllopsdag 9/2

Jons 3 favoriter

Vi bestĂ€mde oss för Köpenhamn dĂ„ jag inte fĂ„r flyga. Det tar ju bara 1 1/2 h att ta sig dit och kostar ca 360 kr fram och tillbaka. För oss bĂ„da. Hotellet vi valt har vi bott pĂ„ förut och vet att det Ă€r bra och dessutom ligger det super. Comfort Hotel Vesterbro. 
P.S Grymt sköna sÀngar!



Vi kom fram idag klockan 15 och gick direkt till en saluhall pÄ NÞrrebro. Torvehallerne. Finns massa gott att vÀlja mellan. Jon köpte oliver och smörrebröd och jag köpte en Paleo-wrap med kyckling och bacon och en appenzeller (ost)


Sen gick vi mot hotellet. Tog lite mindre Àn 20 minuter att gÄ. Underbart vÀder och vi fick röra pÄ oss lite


Nu ligger jag i sĂ€ngen och bloggar medan Jon Ă€r i affĂ€ren och köper öl, chips och förhoppningsvis torkad frukt. Fick ett sĂ„nt sug efter det nĂ€mligen. 

PÄ tal om honom. Nu kom han. Nu ska vi mysa ner oss i sÀngen

KOMMENTARER:

Kommentera inlÀgget hÀr: