saratilling.blogg.se

Järnvärdet ska upp

Kategori: Bäjbi

Jag fick som sagt lite bannor hos barnmorskan när jag var där i onsdags. Jag har slarvat med järntabletterna och järnrik mat och värdet har därför gått ner. Inte extremt mycket, men det är ju dumt att låta det gå ner mer om man kan förhindra det. Från 126-118 på 4 veckor och då har jag inte ätit tabletterna på säkert 3 veckor. 

Därför tänkte jag nu visa min bästa sida


Jag har tagit tabletterna varje dag och äter nu detta till lunch. I morgonsmoothien har jag dessutom spenat. På torsdag ska det ligga på minst 125. Det har jag bestämt mig för. 

Inatt fick jag sova någorlunda förresten. Jag är uppe stup i kvarten, men jag drömde inte om jobbet hela tiden. Antagligen för att jag fick undan sjukt mycket igår. Jobbade non-stop från 9.30-21. Så idag tar jag en paus i sängen innan jag åter ska till lokalen för min sista kund. När barnen hämtats hem ska vi ut och cykla en sväng och sen blir det mys för hela slanten. Punkt slut
Kommentera inlägget här: