saratilling.blogg.se

Hej vecka 19

Kategori: Bäjbi

45% av graviditeten har passerat. Det går undan. Jag njuter fortfarande lika mycket. Längtar efter att få gå halvt naken om några dagar i värmen på en vacker strand.

Förutom mina yrselanfall som förstör min vardag fett mycket just nu mår jag otroligt bra. Jag tränar, äter någorlunda bra, sover som en prinsessa (förutom nu när det är fullmåne), är positiv och väldigt kärleksfull. Jag älskar att vara gravid


Jag känner mig inte lika svullen längre och kläderna sitter faktiskt något lösare. Det är skönt. Det räckte att jag cleanade upp maten något. Jag äter fortfarande godis när jag blir sugen och grönsaker är fortfarande inget jag frivilligt lägger på tallriken. Det funkar bara om jag köper den i salladsbaren. Det är ju konstigt det där alltså. Då smakar den som himmelriket, men slänger jag ihop samma hemma så jag knappt äta. 

Nästa vecka är det dags för andra ultraljudet och nu är jag inte lika nervös. Har ju redan sett Bäjbi två gånger och allt har sett bra ut. Nu hoppas vi bara att vi kan få se om det är pojke eller flicka. Är åter igen väldigt säker på att det är en liten tös. 

Vad tror ni?
Kommentera inlägget här: