saratilling.blogg.se

Jag tränade

Kategori: Komma i form, Styrketräning

Jag försökte mig alltså på ett träningspass med mannen min i fredags. Det var ca 2 veckor sedan jag fick till ett pass jag kan räkna som ett. Det har mest varit lättare kondition på löpbandet eller crossen. Eller så har det blivit promenad nu när jag äntligen kan ha mina gåskor på mig (de är nämligen lite stora) pga lilltån. 

Kroppen svarade direkt med mjölksyra, men kände att jag faktiskt måste börja någonstans. Det är kanske så det känns när man faktiskt börjar om på ny kula. Eller?


Seriöst? Sammanlagt 32 knäböj bak (45 kg!), 48 grodhopp och kanske 30 sumo mark (55 kg!!) och träningsvärken jag har är olidlig. Jag har svårt att ta mig upp för trottoarer, trappor är fruktansvärt och för att inte tala om att sätta mig ner på toaletten. Jag ligger och funderar på när jag kommer kunna träna mina små stumpar till ben igen alltså. Allt gående här i Vilnius hjälper inte till om man säger som så. 

Nä. Nu när allt lugnat ner sig lite på jobbet så ska jag försöka komma in i gamla rutiner igen. Siktar på 4 träningspass och några promenader per vecka. Träna för att må bra helt enkelt. 
Kommentera inlägget här: