saratilling.blogg.se

Hej vecka 28

Kategori: Bäjbi

90 dagar kvar till BF. Hjälp! Det är ju inte alls lång tid. Jag försöker verkligen att ta vara på denna tid så mycket jag bara kan. Alla småkrämpor känns så fjuttiga när jag känner hennes "små" buffar om kvällarna. Vilka är då dessa krämpor?
 
Halsbränna. Fi fanken. Ni som följer mig på Insta såg igår att jag käkade rökt skinka. Trots att den var sjukt mild fick jag efter 1 h halsbränna som hållit i sig nu till morgonen. Det gör faktiskt riktigt ont! Inga tabletter hjälpte. Nä. Det var sista gången jag pt det. 
 
Foglossning. Eller bäckensmärta som det så fint heter. Det är fan inte skönt alltså. Jag har helt tagit bort övningar där jag inte står på två ben. Tyvärr. Och sumo marklyft har jag gjort till vanliga mark i stället. Dessa övningar tar riktigt bra på sätet som jag vill aktivera så mycket som möjligt så nu gäller det att vara påhittig. Kanske DU kan komma med några tips?
 
Mardrömmar. Jag kan vakna kallsvettig vissa nätter och ha svårt att somna om. Tur att jag har min älskade bredvid mig.
 
Kissar på mig. Det är typ kört när jag nyser och är minsta lilla kissnödig. Och all explosivitet i träningen har jag tagit bort. 100% kontroll och massa knip är det som gäller from nu
 
lite trött...
 
En sak är annorlunda denna gång. Jag känner mycket mer. Jag känner hennes kropp och hennes sparkar på helt annat sätt än med de andra två. Det är ju bara så otroligt vackert. Jag har ett liv inom mig som växer och gror. Hur underbart är inte det?
 
 
 
Kommentera inlägget här: