saratilling.blogg.se

Planera in träningen

Kategori: Allmänt babbel, Styrketräning

Det är exakt vad jag måste göra. Jag är expert på att tacka ja till jobb utan att kolla när i helsike jag får röra på mig. Det är något jag MÅSTE få göra om jag ska må bra. Så nu är det jag som sätter mig och skriver in det i kalendern. Får passa på att "jobba" medan mannen städar här hemma
 
världens bästa man!
Idag trodde jag att jag skulle hinna med att gå i alla fall 30 minuter mellan jobben, men allt drog ut på tiden och jag blev trött som ett as. Blev en tupplur på soffan i stället på 15 minuter. Blir rastlös och känner egntligen för att gå ut en runda nu, men då piggnar jag till och har svårt för att somna. 
 
Ja, ja.. Snart blir det Idol med mannen och sen direkt bingen. Ni börjar det kännas att jag behöver lite ledigt. Ska dock inte klaga. Nästa helg blir det Warszawa och om 32 dagar drar vill till Sri Lanka i 3 veckor. SEMESTER
 

KOMMENTARER:

  • Filippa säger:
    2015-10-31 | 11:17:51
    Bloggadress: http://filippafredriksson.com

    Oh, Sri Lanka! Gud vad mysigt :)

    Svar: Fatta jag längtar!
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: