saratilling.blogg.se

Jag som skulle börja blogga

Kategori: Allmänt babbel

Gick ju så där. Tyckte det var skittrist att bara blogga om träning så det där skiter vi i. Får bli mer om min vardag i stället.
 
Jag har nu varit 1 månad i Lokalen och det går otroligt bra måste jag säga. Jag har fortfarande många platser att fylla på mina mammapass, men det kommer. Det är jag säker på. Kurser, personlig träning och massage däremot. Där har jag fullt upp och jag trivs som fisken i vattnet. Tydligen jobbar jag lite väl mycket (enligt en viss person), men det är bara att gilla läget så här i starten (läs det första året)
 
mitt sista pass med Mia var lite sorgligt
 
Kidsen mår bra. Idag är de lika mycket uppe i varv som jag är. Imorgon ska de nämligen få träffa Scarlet och Matilda. Och moster Therese så klart. Jag hade turen att få ge dem en kram igår när de landat. Tårarna var inte långt borta
 
vackra Wilda
 crazy Dixie

När det gäller träningen kan jag dock meddela att det för tillfället går väldigt bra. Jag sprang en mil i förrgår. Har aldrig sprungit längre än 7 km så jag var otroligt nöjd. Tiden brydde jag mig inte om för 5 öre, men noterade att jag gick i mål på 1:06. Nu kan det bara bli bättre för tro det eller ej. Jag ska faktiskt ge löpningen en ärlig chans en gång för alla. Dags att anlita Fia minsann
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-05-31 | 07:16:50

    Så kul det låter Sara med ditt företag! Är så glad att du har kommit så långt!!! Du är så jäkla driven och bra!!! Jag har fortfarande mina drömmar att starta upp eget men just nu har det inte varit rätt läge, har varit nu två år på en förskola med bla hälsoprofil (alltför låg profil enligt mig så nu har jag sagt upp mig) börjar på idrottsförskolan på Helsingborgs Arena i Augusti och det ska bli skitkul :) coolt med löpningen!!! Jag har fått börja om med den efter min fotoperation så nu kämpar jag på med tvåkilometersrundor ;)
    Men man kan inte bygga en pyramid från toppen utan måste börja med grunden ;) eller hur!? KRAM Sara!!!

Kommentera inlägget här: