saratilling.blogg.se

En dag på Kullaberg

Kategori: Hiking

 
Alltså vilken dag det blev!!! Carolina var lite orolig att jag skulle banga då jag var ute igår, men icke då. Jag hade sett fram emot detta så mycket så inget skulle få stoppa mig. Inte ens en bakfylla. Sen var jag faktiskt inte ens bakfull så det var ju positivt.
 
Vi parkerade ner vid Grand hotell och började traska uppåt. Min nya kängor från Haglöfs satt som en smäck och jag visste direkt att jag hade gjort ett bra köp. Inga skavsår och storleken var helt perfekt. Sköna att gå i och bra att klättra med. Halkade inte en enda gång
 
 
Vädret var perfekt. Lite kyligt i starten, men vi blev snabbt varma. Stickan älskade det. Jag släppte henne lös när hon hade sprungit av den värsta energin och hon var så duktig. Stolt matte. Stack inte ifrån mig en enda gång och kom relativt snabbt när jag kallade
 
 
 
Jag var hungrig redan när vi började gå, men vi drog ut på det ett tag. Hittade en bänk där vi slog oss ner och åt vår medtaga mat. All mat smakar godare utomhus
 
 
Bästa sällskapet hade jag också. Carolina. inte en tyst sekund blev det. Satan vad vi kan snacka. Man tycker ju att det borde ta slut nån gång, men icke. Samtidigt som jag bloggar nu skriver vi till varandra. Underbara människa
 
 
Efter 6 h sömn och dryga 17 000 steg vet jag att jag kommer sova gott. Nu lite mat och sen en film. Åh.. Jag ÄLSKAR söndagar
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: