saratilling.blogg.se

Pim 10 månader

Kategori: Allmänt babbel

Jag vet att det inte blev något inlägg vid 9 månader, men tiden sprang helt enkelt iväg. 


Nu är du i alla fall 10 månader ung. Snart 1 år. Jises!

Här är vi fortfarande goa och glada. I alla fall dagtid. Om du inte blir uttråkad. Då kasar du runt på rumpan och tjatar mamamaman. Det tar liksom aldrig slut. 


Nätterna däremot är för tillfället inte så kul. Vaknar varannan timme och vill ha käk och när det inte kommer något blir du tokig. Så en trött mamma har du just nu. 

På tal om mat. Tutten är fortfarande bäst enligt dig. Ska du äta mat ska det vara redig mat. Typ köttet i en gulaschsoppa. Inga puréer här inte. Jag kämpar på, men låter dig bestämma. Du lär ju börja äta så småningom. 

Du har hunnit med många förkylningar och den senaste höll i sig riktigt länge. Först idag är du helt kry. Ca 2 veckor senare. 


Fortfarande inga tänder i syne. Tack för det säger mamma. 

Idag lärde du dig åla. Det var på tiden. Som jag kämpat för att du ska förstå att man kan ta sig framåt även på magen. 

Vi ska till bvc på torsdag så först då vet jag vad du väger och mäter. Har faktiskt ingen aning, men du börjar kunna ha 74 i kläder även om det är lite stort

Du är väldigt förtjust i dina systrar och de i dig. Jag älskar att se kärleken mellan er. 


Grattis på 10-månadersdagen min älskade lillskit

Kommentera inlägget här: