saratilling.blogg.se

Dags att bli lite rörlig

Kategori: Styrkelyft, Styrketräning, Tilling Träning & Livskraft, Tyngdlyftning

Jag har haft lite ont i ena sidan av ländryggen på sistone. Långt in i höften och uppåt. Jag tror att en av anledningarna är att jag är för stel i höft och lår. Så nu ska det stretchas om morgnarna

Höft, baksida lår och framsida lår. 2-3 minuter/position till att börja med. Går jag ur för länge vet jag att jag kommer tröttna.

Nu återstår det att se om det hjälper mot ryggontet

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2016-09-06 | 14:24:02
    Bloggadress: http://jagtanker-alltsafinnsjag.blogspot.se/

    Är alltid så grymt stel på ena sidan i ländryggen / höften, men tycker det är svårt att komma åt att stretcha - antingen tar det "någon annanstans" eller så gör det så vansinnigt ont att jag vill dö - tex om jag sitter och fäller snett framåt. Har du nån bra position kanske?

Kommentera inlägget här: