saratilling.blogg.se

Pim 7 månader

Kategori: Pim 6-9 månader

Ännu en månad har gått. Nu är du 7 månader min älskade

 

För några veckor sedan lärde du dig sitta och nu sitter du helt utan stöd. Du trillar allt mer sällan och gör du det tar du det bra.

Du helammas fortfarande. Du får smaka lite annat då och då, men eftersom du inte är allt för intresserad håller vi oss till mjölken

 

Sömnen är fortsatt bra och du ammar 1-2 gånger per natt. Inget jag har emot. Du somnar innan klockan 20 och sover oftast till 7-8. Kan inte klaga med andra ord.

Du visade att du är en jäkel på att resa långt. Så sjukt stolt över dig. Jag hade iofs inte förväntat mig något annat

 

Du har börjat busa med oss och skrattar högt när vi gör roliga miner. Lite blyg är du emellanåt och gömmer dig i bröstet när du mäter någon du är osäker på

 

Vad du väger har jag ingen aning om. Missade förra besöket hos BVC, men du växer och det är huvudsaken.

Tack för att du förgyller våra dagar 💖