saratilling.blogg.se

Man kan aldrig skämma bort ett barn med kärlek

Kategori: Pim 0-3 månander

Det går bara inte. Varken med närhet, kramar, pussar, kärlek. Man kan aldrig ge för mycket. 

Jon påpekade igår att jag inte kan låta bli Pim. Antingen ligger hon på mitt bröst eller så håller jag hennes hand om jag lägger henne i babynestet


Wilda ville aldrig riktigt vara uppe i våra famnar. Hon älskade att sitta i sin babysitter. Jag tror att det är för att hon alltid varit så varm. Än idag gillar hon inte att sova i vår säng då hon svettas. 

Och Dixie. Där hade jag inte samma tid med en 20 månader gammal Wilda att se efter på samma gång. Vilket jag faktiskt har dåligt samvete för idag. Önskar att jag hade tagit mig mer tid. 

Men nu. Som jag njuter. Älskade lilla du. Tack för att du valde oss
Kommentera inlägget här: