saratilling.blogg.se

Jag sov. Mitt på dagen

Kategori: Allmänt babbel

Det hände nog senast när jag var gravid. Jag har lite probem med det där. Att ta det lugnt. Att göra ingenting. Att sova, men efter en fruktansvärd förmiddag med huvudvärk från helvete och ett illamående som lurade kroppen gav jag till sist upp. Jag kämpade på bra i soffan med att jag ska bara jobba undan lite, men 40 minuter innan jag skulle iväg och massera kände jag att jag var tvungen. Guuuud så skönt. Varför gör jag inte det oftare liksom???
 
 
Massagen gick bra, men huvudvärken kom tillbaka när jag hade halva kvar. Nu sitter jag i soffan och samlar kraft för att åka och handla. Barnen sitter med paddan och varvar ner efter dagis och Jon fick lite egentid på gymmet. Fyller man år så får man göra som man vill. Det är så det funkar.
 
Ikväll blir det sushi och thai. Barnen ska få våfflor med grädde och glass. Värsta kalaset!
 
Kommentera inlägget här: