saratilling.blogg.se

Orolig mage

Kategori: Pim 0-3 månander

Igår sov Pim ganska länge i ett sträck på eftermiddagen. Jag tycker inte om att väcka bara för att det spänner i brösten så lät henne sova. Detta resulterade sen i en väldigt hungrig unge. Hon åt och åt. Sen bajsade hon ut allting och sen började hon om. På så vis fick hon lite ont i magen och hade svårt att komma till ro. Mellan 19 och 23 var hon vaken. Antingen åt hon eller så låg hon i våra famnar eller i babynestet medan vi tittade på film


Hon skrek inte en massa dock. Hon nöjer sig med närhet och massage som tur är. 

Vid 23 åt hon en sista gång och då lyckades jag fylla henne ganska mycket. Hon somnade. Yes! Först 1.30 började hon gny. Sen åt hon igen vid 4 och nu vid 6.30. Däremellan har hon sovit. Jag måste sluta noja över att natten ska bli kass. Än så länge har hon ju trots allt sovit. En natt på mig, men annars i sitt babynest. 

Ny ska jag byta blöja. Igen! Och sen ska vi somna om. Idag väntar utflykt till Lager 157 i Löddeköpinge 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: