saratilling.blogg.se

Man kan ju inte klaga alltså

Kategori: Flickorna, Pim 0-3 månander

Helt galet vilket bra humör man blir på av det fina vädret. Jag har hur mycket energi som helst. Sen har jag ju sovit 8-9 h per natt de senaste nätterna, ökat mitt matintag med typ 3000 kcal, inte tränat så mycket som jag är van vid och inte jobbat. Tur jag ska börja med lite pt-kunder nästa vecka så jag kan göra av med lite energi. 

Idag blev det som sagt vila från träningen. I stället åkte vi till Lager 157 i Löddeköpinge för att inhandla lite nytt till barnen. Blev dock besviken. Några tights, en tisha, en kofta och en bomberjacka till Wilda. Pim fick en ny filt och en onepiece. Även Jon fick med sig något hem. Som vanligt blev jag lottlös. Inga kläder sitter bra just nu och då är jag inte sugen på att handla något heller. 

Väl hemma igen ville jag mest slå mig ner i vår trädgård med något att dricka, men valde att vika in tvätt och tömma diskmaskinen i stället. Sånt måste ju göras även när det är fint väder. 

Sen började amningsmarathonet. Runt 17 drar hon igång och vill äta 1 gång i timmen. Däremellan hann vi bada och äta. Tro det eller ej, men jag åt kotlett igen. Ni som missat så var det min craving under graviditeten. Nu fanns det dock massa sallad och ris bredvid. ÄNTLIGEN vill jag äta grönsaker igen. Som jag saknat


Lillfisen älskar verkligen att bada och de stora flickorna tycker det är kul att få hjälpa till. Idag klädde de av henne helt själva. Stolt mamma. 

Nu börjar hon grymta igen den lilla. Dags för mat igen tror jag. Eller bara mys
Kommentera inlägget här: