saratilling.blogg.se

Vilken dag!!

Kategori: Allmänt babbel, Flickorna

Alltså vilken dag!
Dagen började med ett riktigt bra pass på gymmet. Pizzan från igår gav mig verkligen energi!!
Sen Skype med syster och därefter simskola med kidsen och massa mys med mormor. 
När mormor åk hem jobbade jag undan lite medan barnen lekte på rummet och sen drog vi ut för lite ärenden. Bla köpa cykelstång till Dixies cykel

Aktiverar magen
I väntan på att dyka

När jag väl fått på den där stången begav vi oss ut i kylan. Det ser verkligen varmare ut än vad det är. En tur till lekplatsen och hem till en kompis för att säga hej. Älskar att bo som vi gör!

Nu ska jag snart laga lite mat och förhoppningsvis kan jag få i mig lite. Känns som jag har kolik. Massa luft i magen som inte kommer nånstans. Kanske är det kaffet som gör sitt trots allt. Imorgon kör vi te så får vi se om det blir skillnad. 

Ikväll lägger den här gravida kvinnan sig i tid. Först gymmet och sen väntar en dag med 12 h jobb. Måndagar ni vet...


Kommentera inlägget här: