saratilling.blogg.se

Idag gnäller jag!

Kategori: Bäjbi

Bäjbi håller på att bryta sig ut och det känns som att hon sparkar på ett blåmärke på vänster sida precis under revbenen. Det gör ont!
Detta gör att sammandragningarna tar fart. De är inte superstarka, men de känns och det är irriterande. 

Jag mår illa. Hon trycker på magsäcken och jag har ingen aptit. Äter ändå då jag känner att jag måste få energi. Då mår jag skit efter. Känns som magen ska spricka. 

Jag är skittrött. Får ju inte sova på natten för bövelen. Vaknar nog till varje gång jag vänder på mig och måste då gå upp och pinka. Inatt var det 5 gånger. 

Jag har ont i bröstryggen. Har ingenting med Bäjbi att göra dock. Tror det sitter en låsning som jag inte blir av med, men har inte en enda lucka på hela veckan så att jag kan gå till ryggknäckaren.

Är täppt i näsan, men vägrar börja med nässpray. Blev beroende av det sist och pallar inte med det ännu en gång. 

Hormonerna. Maj gadd alltså!!! Noll kontroll på mig själv just nu. Arg, ledsen, glad. Det svänger snabbt som attan. 

Nåja. Vecka 36 är här och snart 37. 1 månad kvar. Det ska jag nog stå ut med



Kommentera inlägget här: