saratilling.blogg.se

Hej vecka 36

Kategori: Allmänt babbel

Det är nog nu man kan kalla sig höggravid, men jag känner mig långt ifrån det. Visst, vissa dagar gnäller jag lite extra mycket. Som igår, men då hade jag också legat och skrubbat golv på alla 4 i nästan 2 timmar. 
 
Jag kom på att kaffet gör mig sjukt kass i magen och jag måste nog erkänna att det var det som gjorde att jag fick halsbränna också. Så det har gått bort, men kommer ta en kopp då och då för jag ÄLSKAR mitt morgonkaffe. På tal om magen så har jag varit mycket hungrigare nu i två dagar. Kanske för att jag ätit som en kratta och kroppen nu säger ifrån att den behöver mer näring. För tillfället är det stekt kotlett som smakar allra bäst. Bara det. Inga tillbehör. Grönsaker klarar jag mig fint utan om det inte finns dippa till. Då går det ner minsann.
 
Träningen har varit bra sen jag blev frisk. Känner mig väldigt stark måste jag säga. Inte lika uthållig, men det är inte så konstigt. Jag är tyngre, osmidigare och har kondis som en gammal åsna. Ser inte fram emot att ta tag i det där sen ska ni veta. Lägger stort fokus på mage och baksida. Den här magen och rumpan ska minsann vara så funktionell den kan bli efter denna graviditet. Så det så!
 
Bäjbi håller på att bryta sig ut genom magmusklerna. Det gör riktigt ont, men värst är det när hon trycker neråt. Nu känns det inte bara i benet utan även i hela området där nere. Tänk att det ska komma ut en unge där alltså. Sjukt!
 
Med Wilda i magen tyckte jag att det var lite jobbigt runt denna tiden. Ont i ben och rygg. Det kan du läsa om HÄR. Med Dixie i magen mår jag precis som nu. Och jag som hela tiden sagt att det är en liten Wildakopia i magen. Kanske har jag fel. Det kan du läsa om HÄR.
 
Helt ärligt är jag inte redo för att få en bebis. Jag har väldigt mycket att göra på jobbet. Nya kunder hela tiden som vill ha hjälp och jag gör mitt bästa för att klämma in dem innan det är dags. Jag har tom bokat pt-kunder samma vecka jag är beräknad. Ja, de vet att de kan komma att ställas in så klart. Det är det bästa att jobba med mammor. Jag vet att jag är lite galen, men så länge kroppen vill så vill jag.



Kommentera inlägget här: