saratilling.blogg.se

Hej vecka 34

Kategori: Bäjbi

48 dagar kvar. Där ser man. Läste hur jag mådde med de andra två denna vecka och allt stämmer rätt så bra. 

Bäjbi ligger och trycker neråt och ger mig nervsmärtor emellanåt som känns som att benet ska gå av. När hon sparkar och trycker vid naveln gör det riktigt ont. Aptiten suger efter lunch vilket gör mig rätt så trött om kvällarna, men jag äter det jag måste för att vi ska må bra. 

Jag tränar på som ni kanske märker och jag känner mig fortfarande stark. Saknar mina promenader dock, men vågar inte chansa och få ont. Dessutom trivs jag ju väldigt bra i gymmet, men måste ta tag i den sär konditionen sen och det vet jag att det inte kommer bli så kul. 

Halsbrännan håller sig borta nu när jag tar en Omeprazol varje kväll. Varför har jag inte fått det tipset förut?? Nu slipper jag alla Novalucol. Förutom inatt, men det är för att magen är kaos för tillfället. 

Jag är väldigt trött, men det beror på att jag sover som en kratta om nätterna. Sjukt störigt när jag vet hur mycket jag behöver sömnen. Sen är det nog pga att jag jobbar väldigt mycket just nu. Också vädret. Ge mig vår!!!

Det mesta är färdigt som har med Bäjbi att göra. Kläder, vagn, babyskydd, BB-väskan. Otroligt skönt att ha fet fixat. Nu kan jag fokusera på jobb, familj och mig själv fram till BF. 

Jag är fortfarande inte alls svullen och tror inte jag gått upp så mycket sen vecka 22-23 nånting. Brösten är fulla av mjölk, men det är ju inget nytt. 

Jag masserar fortfarande och har inga planer på att lägga ner. Det börjar tom bli lite roligt. Hade jag haft mer tid hade jag nog velat vidareutbilda mig lite för att få mer kunskap, men den finns inte just nu. 

Också var det magen



KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2016-03-10 | 08:28:25

    Tänk om man själv varit så snygg som gravid ;)

    Svar: En tackar!!!
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: