saratilling.blogg.se

Hej vecka 26

Kategori: Bäjbi

104 dagar kvar till BF. Tycker nog att tiden kan gå liite långsammare nu. Jag ser inte fram emot att bli tung och otymplig. Inte alls faktiskt, men jag gör mitt bästa för att inte bli FÖR tung i alla fall. 
 
5 pass i veckan får jag till. Oftast är ett av dem en promenad. Jag är väldigt nöjd med hur jag tränar nu faktiskt. Jag är inte rädd för att ta i, men lyssnar hela tiden på kroppen. Fler och fler övningar plockas bort, men å andra sidan ersätts de med andra. 
 
Just nu är det sjukt obehagligt i magen. När jag ligger på sidan kan jag känna hur det drar i ligamentet mellan de raka musklerna. Lägger jag en stöttande and på slutar det. Jag vill nästan Linda in mig i en sjal eller nåt. 
 
Halsbrännan är ännu värre. Speciellt när jag tränar. Måste komma ihåg att ta med tabletter varje gång. 
 
Trött. Varje dag är en kamp att hålla igång i det tempot jag vill hålla, men sätter jag mig ner så är jag körd. Därför gör jag inte det. 
 
Bäjbi känner numera igen Jons röst. Vissa kvällar busar hon till när han kommer hem från träningen. Väldigt mysigt måste erkännas. 
 
Jag har ont i magen typ varje dag. Mer eller mindre. Mina barn ligger inåt och trycker på alla organ och magsäcken är ett av dem. Vissa dagar blir jag mätt på ingenting, men andra äter jag för två. Försöker i alla fall att hålla mig sockerfri på vardagarna och denna vecka har det gått riktigt bra. 
 
Jag har bestämt mig för att inte göra glukosbehandlingen. I vissa kommuner erbjuder de inte ens det och jag ser ingen anledning till att trycka i mig typ 20 sockerbitar på fastande mage. Jag har inte haft några problem med sockret de andra gångerna och nu när jag tränar och äter bra tror jag att min kropp klarar det även denna gång
 


Kommentera inlägget här: