saratilling.blogg.se

Passa på nu!!

Kategori: Styrkelyft, Styrketräning, Tilling Träning & Livskraft

Är du en motionär som betalar för ett gymkort, men bara utnyttjar passen och konditionsmaskinerna?
Känner du dig osäker på att stå bland de fria vikterna bland alla andra "som kan"?
Lyfter du lite idag, men vill ha mer tekniktips?
Har du som mål att klara en pull up/chins, men bara hänger där i räcket som en död sill?
Får du ont när du testar tyngre vikter?
Eller vill du bara få mer tips för att bli starkare i de olika basövningarna?
 
Då är detta något för dig!!!!
 
 
Inga förkunskaper krävs och du behöver inte vara medlem hos Tilling Träning och Livskraft för att delta.
Det är billigare än att köra ensam med pt, men ger minst lika mycket.
Jag har många timmars erfarenhet av att coachning i lyft, mammapass, med pt-kunder, olympiska lyft, m.m. och jag har ett rykte om mig att vara väldigt pedagogisk.
Jag är utbildad personlig tränare, Eleiko Strenght Coach Level 1 och certifierad MammaMagetränare.
 
Skicka in din anmälan idag!
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-03-28 | 12:25:19

    Kan man köpa coachning över nätet och få hjälp med övningar när man är gravid?

    Svar: Maila mig på [email protected] Det beror nämligen på
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: