saratilling.blogg.se

Hej vecka 31

Kategori: Bäjbi

Shit is getting real. Jag har börjat tvätta di små kläderna så smått. Inhandlat lite till BB-väskan. Köpt sängkläder. Kan tyckas tidigt, men med tanke på hur jag jobbar emellanåt gäller det att passa på när tid finnes. 

Veckan som gått har jag mått bra. Lite krasslig i halsen i två dagar, men jag har jobbat på. Träningen la jag dock åt sidan. Imorgon är jag på det igen. 

Halsbrännan är fruktansvärd vissa dagar, men det är bara att knapra tabletter och njuta när det släpper. 

Jag tycker inte att magen växt så mycket, men det gör inget. Den får gärna hålla sig liten hela vägen i mål. Har inte heller någon koll på resten av kroppen och kan inte bry mig mindre. Aptiten försvinner när jag inte tränar, men det tar jag igen några andra dagar. 

Bäjbi har börjat ge rejäla sparkar och när hon är i mitten av magen och rotar är det riktigt obehagligt. Hickar gör hon en del. Precis som Wilda. Hon är mest livlig från 17-23. Hoppas INTE det blir hennes tider även utanför magen. Jag vill dova senast 21. 

Också magen



Kommentera inlägget här: