saratilling.blogg.se

Mitt 2016

Kategori: Allmänt babbel

Jag läser lite varstans att 2016 varit ett tufft år. För mig har det nog också varit rätt så tufft, men samtidigt mitt bästa år någonsin.
 
Jag hittade ett blogginlägg som jag tog inspiration ifrån
 
Största minnet från 2016
 
Ja, det kan ni nog själva räkna ut
 
 
 
Det var ju så klart när lilla Pim kom till världen och mina stora fick sig en alldeles perfekt liten lillasyster
 
Det här gjorde jag mest av under året
 
Då får jag nog faktiskt säga jobbade. Jag har satsat hårt på att bygga upp mitt namn under 2016 och jag har lyckats med allt jag tagit mig an. Jag sa att loggan skulle sättas på min bil när jag kände att jag hade lyckats på riktigt
 
 
Mina största framgångar
 
När jag blev nominerad till Guldhjärtat  i 2 kategorier. Årets gruppträningsinstruktör och Årets förebild
 
Och några motgångar
 
Detta är tungt för mig att berätta, men jag hade faktiskt några återfall av min bulimi när jag var gravid. Det var i samband med illamående som det smög sig på. Kan dock meddela att sen Pim föddes har jag varit helt fri från skiten och jag ska ALDRIG dit igen
 
En sak från 2016 som jag verkligen uppskattade
 
Att jag och min familj kunde åka till Australien och hälsa på min syster och hennes fina barn (jag SKA avsluta inläggen om resan)
 
 
 
Mina tre godaste maträtter (som jag minns)
 
Mackorna på BB för stå för alla 3
 
 
Vilket inlägg från 2016 skrev du som väckte mest känslor och åsikter?
 
Jag har ju inte bloggat så mycket, men min förlossningsberättelse får det bli
 
Största insikten från 2016?
 
Jag är fan 3-barnsmamma nu!
 
En bra sak från 2016 som jag vill ta med in i 2017!
 
Att våga sänka tempot. Jag behöver inte hela tiden jaga nya utmaningar. Inte hela tiden visa att jag minsann kämpar. Jag får flyta med och bara njuta. Det är liksom ok
 
Vad gjorde jag under 2016 som jag inte brukar göra?
 
Födde ett barn
 
Hit åkte jag under 2016
 
AUSTRALIEN!!!!
 
 
 
Vilken var årets vackraste dag?
 
Åter igen
 
 
 
Mål med 2017
 
Just nu har jag inget och jag tänker inte tvinga fram något. Jag vill gå in det nya året med öppet sinne och ta det som det kommer. Det kanske iofs är ett mål..?
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Christina säger:
    2017-02-15 | 11:00:33
    Bloggadress: http://ecochic.blogg.se

    Vad fint! Tack för att du delade med dig :)

Kommentera inlägget här: