saratilling.blogg.se

Pim Cataleya Tilling 160430

Kategori: Pim 0-3 månander

En dag för tidigt enligt min gissning, men det gör absolut ingenting
 

Jag kommer skriva en hel berättelse som jag gjort med de andra två, men kände för en liten uppdatering så länge. Så slipper ni som följer mig på Insta bli uttjatade 
 

Det gick inte så fort som alla trodde. Från inskrivning till var bebis ute gick 5 h 20 minuter. 2 krystvärkar behövdes. Jag fick inte en skråma och Pim mådde som en prinsessa igenom hela förlossningen 
 

Som ni ser var alltså mormor med. Kan varmt rekommendera er som har fin kontakt med era mammor att låta de vara med. Vilket stöd jag fick nu när det fanns två vid min sida. 
 
Utan att berätta för mycket kan jag säga stt denna förlossningen tom slog Dixies. Och då tyckte jag ändå att den var riktigt bra. 
 
Och den där lilla magen innehöll faktiskt en liten madame på 3550 gram och hon var 48 cm lång. Var hon legat kan jag inte riktigt fatta
 

Nu ska jag sova ikapp med min lilla. Stay tuned
Kommentera inlägget här: