saratilling.blogg.se

Lider mot sitt slut

Kategori: Bäjbi

Tänk att denna graviditet snart är över. Den sista någonsin för min del, men som jag njutit! Jag har verkligen tagit vara på varje sekund och ångrar ingenting. 

Jag känner mig starkare än på länge och mår bra i mig själv. Även om jag tycker att jag är lite väl rund så är det inget jag lägger någon energi på. Jag tänker göra allt jag kan för att behålla denna känsla i kropp och knopp


Jag har kärt mig massor om hur kroppen fungerar och känner att det gjort mig till en bättre coach. Min kropp har ju på sätt och vis varit lite av ett experiment där jag testat vad den går för. Jag har inte varit rädd för att lägga träningen pt sidan när jag mått dåligt, men inte heller rädd för att ta i och tränat hårt när jag mått bra. 

Tack livet för att du gett mig allt detta. Otroligt tacksam
Kommentera inlägget här: