saratilling.blogg.se

Vecka 11

Kategori: Bäjbi

Jag har alltid skrivit ett inlägg när jag gått in i ny vecka i mina graviditeter och jag tänker göra detsamma nu. Jag tittar tillbaka i min förra blogg http://blogg.alltforforaldrar.se/saratilling/under Bebis och Minibebis och jämför. Jag älskar att jag har allt sparat


Här har vi lilla magen. Jag har lätt aktivering och kommer att ha det på alla fotona. När jag släpper min mage "lös" ser jag ut att vara några månader längre gången. För den delen är det så här jag ser ut i vardagen. 

Jag har vuxit lite överallt och kläderna sitter lite tightare. Inte så konstigt med tanke på vad jag ätit de senaste veckorna och att träningen varit som den varit. Det känns mindre relevant denna gång kan jag meddela. När jag läser hur jag mådde med Dixie i magen inser jag att jag var långt ifrån frisk i mina tankar. Det som surrade i min skalle var att jag skulle vara så smal och "vältränad" jag bara kunde under hela graviditeten. Jag är så otroligt stolt över hur långt jag kommit. Självklart är det inte bra åt det andra hållet heller. Att lägga sig på soffan och äta choklad gör inte saken bättre. 

Jag har märkt att promenader är bäst för mitt illamående. Mår tom bättre efteråt. Tyvärr mår jag ju fortfarande illa. Jag trodde det skulle vända i lördags när jag äntligen fick i mig riktig mat och tyckte att det var gott, men så fel jag hade. Igår var ett helvete. Illamående från morgon till kväll. Idag har jag mått bra fram till nu. Fick i mig några mackor och lite kesella, men det hjälpte föga. Nåja.. Jag vet att det går över så småningom så jag står ut. 

Brösten är sjukt ömma. Kom redan i v 5-6 någonting. Mår ungefär som jag mådde med Wilda i magen om jag inte minns fel. Man glömmer så lätt. 

KOMMENTARER:

  • Sojka säger:
    2015-09-30 | 17:44:37
    Bloggadress: http://sojka.malmolife.se

    Hihi känner inte alls igen dig. :) kanske håret? Farligt när man inte tittat in i en blogg på väldigt länge hihi

    Svar: Ja, det har hänt en del =)
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: