saratilling.blogg.se

Inget gym, men lika glad för det

Kategori: Bäjbi

Jag vägrar känna mig dålig över att jag inte fick till det inplanerade gympasset. Jag har straffat mig tillräckligt genom alla år. Denna graviditet tänker jag lyssna på kropp OCH knopp och göra det som känns bäst just här och nu

Klockan 13.30 tänkte jag infinna mig på gymmet innan jag hade ett litet telefonmöte 1 1/2 h senare. Det blev inte så. Jag fick inte behålla min lunch och illamåendet vägrade släppa. I stället jobbade jag undan lite papper och begav mig sedan ut på en lugn promenad med podcast i öronen. Tro det eller ej, men nu mår jag genast bättre. Druckit så mycket jag bara kan också. Det går trögt på den fronten. Ingenting är gott. 

Om 2 veckor ska jag på ultraljud igen. Många frågar om vi ska ta reda på könet. Går det så absolut. Jag tycker det blir lättare att planera. Wilda fick bli en överraskning, men nu vill jag veta

9+3

Nu ska jag hämta kidsen och dra till lokalen. Ett mammapass och en pt-kund väntar. Sen ska jag se om jag orkar mig på barnens rum som ser ut som ett bombnedslag. På lördag ska jag nämligen göra en liten makeover där inne. Längtar 

KOMMENTARER:

  • Sojka säger:
    2015-09-30 | 17:41:21
    Bloggadress: http://sojka.malmolife.se

    Grattis! Gud vad kul med en till! Hade dock inte jag orkat men ja jag är jag och alla situationer är ju olika. Kram och lycka till!

    Svar: Hahaha Det gör inte jag heller
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: