saratilling.blogg.se

Jag ger mig icke!!

Kategori: Bäjbi, Styrketräning

Ni vet alla att jag älskar att träna. Eller...  Det är lite knäppt att säga så egentligen. Under tiden tycker jag faktiskt mest det är jobbigt och vill bara bli klar, men jag gör det ändå för jag vet att det är så värt det. Lyckan man känner efteråt. Tröttheten. Att få känna dig stark. Boom!!

Nu är det ju dock inte så längre. Jag mår mest pissapa efter. Så fort jag går och byter om kommer det som en våg och sköljer över mig. Och inte går det över när jag äter och varvar ner. Det håller i sig långt efter. Idag tränade jag på lunchen och först vid 17-18 började det släppa. Jag testade att bara köra 30 min styrka och därefter 30 minuter på bandet. Ingen skillnad. Jag började må illa redan när jag tog mina första steg på den där tråkiga maskinen (vågade inte ge mig ut i skogen då min mage var kass). 

Jag vet att jag behöver styrketräna. Min rygg kraschar annars. Så jag tänker fortsätta ändå. Jag ger inte upp, men jag kommer lägga mer fokus på promenader i naturen. Där mår jag som bäst. Frisk luft, tankarna rensas och jag mår inte illa efter

11699 steg

10 000 steg om dagen är mitt mål och det har än så länge gått bra denna vecka. 

Mår/mådde du dåligt efter styrketräning under din graviditet??

Kommentera inlägget här: