saratilling.blogg.se

Behandling

Kategori: Allmänt babbel

Jag fick ställa in sist. Jag mådde kasst och kände inte att jag orkade med att behandlas. Så idag är det äntligen dags igen. Ann-Sofie ska få lägga sina magiska händer på min kropp. Jag pratar om kraniosakralbehandling så klart


Jag har mycket stress inombords just nu. Kan inte riktigt hantera den känner jag. Ena sekunden lycklig och stolt som en tupp. Andra ledsen och besviken på mig själv. Orkar inte med denna berg- och dalbana. Hoppas få lite struktur på tankarna. 

I samband med detta vet jag att spänningarna i min kropp släpper. Det är så häftigt det där. Hur allt hänger ihop. Har ni inte testat så tycker jag verkligen att ni ska. Manlärkänna sig själv. På riktigt. Man lär känna och lyssna på sin kropp. Något vi alla borde bli bättre på

KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2015-04-01 | 02:20:34

    Var kan man testa detta? Ont? :)

    Svar: Kolla efter Ann-Sofie kraniosakralbehandlingar på Facebook så får du all info. Ja, det gör lite ont. I hjärta och själ. Mycket gammalt som dras upp och behandlas
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: