saratilling.blogg.se

En helg på Öland

Kategori: Allmänt babbel

Midsommar firades i år på Öland med farmor och farfar Hasse och det kommer vi minsann göra om. Lugnt och skönt. Ingen stress. God mat och gott sällskap. Kunde inte begärt så mycket mer. Jo, något finare väder, men det var soligt när vi skulle dansa runt midsommarstången och vi kunde göra allt vi ville utan att hindras av regnet. Därför vill jag inte klaga
 
sommarhuset
 
Jag har tur. Vi ska nämligen upp igen om några veckor. Då en hel vecka på plats. Det är något speciellt med den ön alltså. Sen att vi bor helt perfekt i det gula, fina alldeles perfekta huset gör inte saken sämre. Nära till skog, lekplats, djurpark, strand, åsen, Färjestaden. You name it. Lyllos er som lyckades hyra en vecka i sommar säger jag bara
 
gårdsbutiken 5 minuters gångavstånd
första riktiga midsommarafton för min del
farmor gjorde vackra kransar
Hasse och älsklingen stod för grillandet
Dixie är tydligen den nya kungen
självplock av jordgubbar
den "lilla"gräsplätten rakt över huset

Visst blir du sugen?? Denna sommar är det tyvärr uthyrt vad det ska. Känner man för att åka dit en helg när skolorna startat så hojta till. Annars är det fritt fram för nästa sommar. Ni kan boka er plats redan nu. Maila mig på [email protected] för mer info
 
Vi ses snart igen, Öland
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-06-23 | 15:27:40

    Hej Sara!
    Ja, ser superfint ut!!
    Mm, känner för en helg tex i september o hojtar härmed till! Du fick min mailadress till svärmor men inte hört av henne.
    Absolut ingen panik o jag kan återkomma längre fram! Kram!

    Svar: Kolla skräpposten. De tycks hamna där av någon anledning
    Sara Tilling

  • Anonym säger:
    2015-06-23 | 15:28:28

    Ja, hälsning Ingela ( glömde)!! 😎

Kommentera inlägget här: