saratilling.blogg.se

Tilling Träning & Livskraft AB

Kategori: Mammamage, Tilling Träning & Livskraft

I måndags fixade vi alla papperna och betalde in det som skulle betalas in. Idag fick jag maile. Min enskilda firma är numera ett aktiebolag
 
 
Jag vet att några undrar varför, men det ska jag berätta för Er. Inte idag, men förhoppningsvis ganska så snart.
 
Det är en häftig resa mitt lilla företag gjort. Just nu tar jag inte ens in nya medlemmar. Jag fortsätter i samma anda som innan. Kvalitet framför kvantitet. Jag lyssnar på vad andra säger, men i slutändan är det mitt hjärta och min magkänsla som bestämmer. Det brukar bli bäst så. Jag tvekar ibland. Tänker vad har jag gett mig in på? Men sen tänker jag på hur gärna jag vill och framför allt TROR på detta.
 
Det är liksom dags nu
Kommentera inlägget här: