saratilling.blogg.se

Jag kan vara själv!

Kategori: En del av mig

Ingen ångest. Ingen rädsla. Bara jag och mig själv. Shit va häftigt! Jag erkänner dock. Det var inget jag såg fram emot och jag försökte få en kompis att komma över, men hon kunde inte så det var lika bra att face it

Jag kan fortfarande inte se på film. Fråga mig inte varför, men det är något som tar emot. Jag sitter hellre med telefonen och klickar runt. Försöker att inte jobba, men det är lättare sagt än gjort


Idag har vi firat en släkting. Massa god mat och tom godis. Inte ens det fick mig ur balans. Fan vad jag har kommit långt! Jag kunde dessutom lyxa till det med några riskakor efter min kvällssmoothie. Jag vet att det låter knäppt för många av er. Ni hade kanske gått bananas på godis, chips eller glass, men det är inget som lockar mig. Jag älskar MAT. Varför äta något bara för att det är så andra gör? Vem säger att det är just DET som är normalt?

Nu ska jag snart hoppa i säng. Lite jobb med mammapass och sen magcoachning väntar innan egen träning medan barnen är på kalas. Tänkte köra ett riktigt grymt pass för benen. Frivändningar till att börja med och lyftardojorna ska med


Kommentera inlägget här: