saratilling.blogg.se

En snabblagad lunch

Kategori: Paleo, Recept

Jag är väldigt dålig på att planera min tid. Jag erkänner. Är en liten tidsoptimist. Jag hinner alltid vad jag ska, men det kan bli något stressigt ibland.
 
Det är just det där med maten. Det är ju så tråkigt att behöva laga mat varje dag, men slarvar jag vet jag att det lätt blir en massa trams i stället
 
 
Därför blir det en jäkla massa omelett för min del. Snabbt, mättande och nyttigt. Idag blev det följande
 
Kokt påläggsskinka
Ägg
Äggvita
Mandelmjölk
Tomat
Salt och peppar
Stekte allt i kokosolja och serverade en stor sallad till. Och inlagda vitlöksklyftor. Något jag har dille på just nu. Ja. Ni ser ju själva hur många jag åt idag. Och det var till en av måltiderna.
 
Ja, jag borde bli bättre på att göra större portioner på kvällen när jag ändå lagar mat. Skärpning på den Sara
 

KOMMENTARER:

  • JENNYH - Mammablogg säger:
    2015-01-11 | 18:33:12
    Bloggadress: http://jennyh.se/

    Åh, älskar inlagda vitlöksklyftor! Kan äta det till allt ja =D

    Svar: Visst är det gott??
    Sara Tilling

Kommentera inlägget här: