saratilling.blogg.se

Arbetsnarkoman

Kategori: Allmänt babbel

När jag hade 4 dagar kvar av semestern och jag inte kunde sova så passade jag på. Då började jag så smått att lägga in nya tider på min bokningssida, planera pass och kolla luckor i schemat. Mailen kollade jag då och då, men svarade endast på nödmail. 

Imorse vaknade jag klockan 6 då Dixie hade en mardröm och som vanligt kan jag inte somna om. I stället för att bara ligga och glo planerade jag hela veckans pass för mammorna och för mina pt-kunder. Nu kan jag släppa den biten i några dagar. 

Jag har byggt på min to do lista väldigt mycket, men idag fick jag gjort en sak jag verkligen LÄNGTAT efter; 
Få lägga golvet och skära till kanterna i lokalen



Jag kommer lägga mer golv så småningom, men just nu räcker det till det jag vill. 
Jag fick även packat upp mina nya hantlar, abmats, viktbälte och skivstänger. Wallballsen hade visst inte kommit med...

Förutom det fick jag även maskerat barnens rum och målat så långt färgen räcker. Imorgon ska jag måla klart grunden och på tisdag blir det rosa och lila. Då ska jag även rensa bland spel, leksaker och böcker. 

När vi hade varit i lokalen i 3 h och ätit höll Wilda på att somna. Vi är fortfarande lite ur fas på den biten. Så för att inte somna drog vi fram alla kläder i garderoben och alla säckar med ren tvätt och gick igenom varenda plagg. Några gick vidare till Dixie, några slängdes och några ska skänkas bort. Nu ska jag bara få till något smart i deras garderob också. 

Jag har fortfarande hur mycket som helst kvar som jag har på min lista, men en sak i taget. Det är ju tur att jag älskar att vara busy


Kommentera inlägget här: